12 December 2023 — Je hebt leden die alleen spelen en leden die zich ook voor de spelers inzetten. Yvonne Oudendijk-van Hooff behoorde tot de laatste categorie. Zes jaar lang was ze onafgebroken in de weer voor de Wedstrijd Commissie (WeCo). Samen met Nannie startte ze met de Sunday Nine omdat dit vanuit de Nederlandse Golf Federatie (NGF) gepromoot werd.

Iedere veertien dagen – ook in de coronatijd – stonden ze getweeën op de zondag klaar met vaste starttijden van 11.30 – 12.30 u. in de winter en 13.00-14.00 u. in de zomer. Yvonne viel ook waar ze kon in als de WeCo onderbezet was.

De Sunday Nine was een makkelijke instroom voor nieuwe leden omdat we het laagdrempelig hielden. Soms voor een qualifying card, andere keren voor een gezelschapsspel in wedstrijdverband. Competitief met een glimlach. Yvonne heeft alle jaren meegewerkt aan een hele fijne sfeer op de speeldagen. Omdat ze ophoudt met de WeCo, zullen we haar erg gaan missen als wedstrijdleidster. Gelukkig blijft ze wel meedoen als speelster.

Yvonne: dank voor alle inzet van de afgelopen jaren!

De spelers van de Sunday Nine