27 September 2023 — Op zaterdag 2 september 2023 is Corry Colthoff op de leeftijd van 78 jaar overleden.

Wij hebben Corry leren kennen als een trouw lid van de golfclub. Vele jaren speelde zij mee met de dames op de donderdag en ook bij haar vaste groep op de maandag was ze bijna altijd van de partij. Ze was niet de persoon die de prijzen won, maar wel de persoon die 13 jaar lang de prijzen verzorgde voor de dames op de donderdag. Met veel plezier kijken wij terug op alle keren dat ze haar creativiteit kon laten gaan bij de aanschaf en het inpakken van de prijzen wanneer er bij de dames weer eens iets bijzonders stond te gebeuren.

Vele menukaartjes werden handgeschreven en beplakt, kleine attenties werden verzorgd en bij de couverts geplaatst, kortom haar glunderende gezicht om alles in te delen en de tafels feestelijk aan te kleden zullen we zeker missen.

Corry was een zeer sociale en sportieve vrouw die op haar eigen wijze voor iedereen klaar stond. Eén van haar vele sterke kanten was haar open en vrolijke gedrag naar alle dames zowel in als buiten de baan en zij had met alle golfdames die meespeelde een bijzondere band. Ondanks dat ze zelf heel veel last had van de ingrepen bleef ze maar optimistisch en vrolijk, een bijzondere gave.

Wij zijn dankbaar dat wij Corry gekend hebben en in de commissie 13 jaar met haar hebben mogen samenwerken. Het woord samen stond hoog in haar vaandel, ontstaan uit grote liefde voor alle mensen om haar heen.

Zoals een aloude spreuk zegt: “Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering” en die herinneringen gaan we zeker koesteren.

Wij hopen dat zij nu de rust mag vinden die zij zo verdient.

Namens de donderdagdames,

Henny Terwijn