11 September 2023 —Met grote teleurstelling en toch onverwacht bereikte ons het bericht dat Peter Ruurda afgelopen zaterdag 9 sept. jl. is overleden. Allereerst gaat onze oprechte deelneming uit naar zijn directe familie. In een wel heel kort tijdsbestek vernamen wij de omvang van zijn ziekte en de wil om de strijd tegen deze ziekte aan te gaan, maar toch……!

Peter was een stuwende kracht bij die activiteiten voor onze club, waar hij zich op welke manier dan ook verantwoordelijk voor voelde. Wedstrijdleiding enerzijds, een tomeloze inzet voor de categorie woensdagochtend senioren, anderzijds. Als vrijwilliger een steunpilaar met een constructieve dadendrang voor de Golfclub Spaarnwoude, die wij zullen gaan missen, maar zeker niet gaan vergeten.

Langs deze weg wensen wij allen, zijn vrouw, zoon en dochter heel veel sterkte en kracht toe met het verwerken van het verlies van hun Peter, een man met een voor ons herkenbare persoonlijkheid.

Peter de Lange

Voorzitter GCS.