Net als vorig jaar zal er zowel op de woensdag als op de zondag de NGF Najaarscompetitie worden georganiseerd.

Op de zondag is de spelvorm 18 holes individueel stableford met handicap verrekening. Op woensdag is de spelvorm 9 holes individueel stableford en 9 holes greensome stableford, beide met handicap verrekening

Er zitten vier spelers in een team en in principe vier teams in een poule, waarbij je ook op je eigen baan speelt. Die vier teams spelen tegen elkaar. De spelers (en reserves) moeten een WHS handicap van 45,0 of lager hebben maar verder zijn er geen eisen; iedereen van elke leeftijd mag meedoen en elke combinatie van spelers is mogelijk; man, vrouw, golfprofessional of beginner. Elk jaar strijden de beste teams om de landstitel.

De vier speeldagen voor de Najaarscompetitie op woensdag zijn: 5, 12, 19 en 26 oktober.

De vier speeldagen voor de Najaarscompetitie op zondag zijn: 9, 16, 23 en 30 oktober.

Voor de Woensdag Afdeling is de Landelijke finaledag op woensdag 2 november op de Keppelse Golfclub

Voor de Zondag Afdeling is de Landelijke finaledag op zondag 6 november op Golfclub Anderstein.

Voor elk van de beide finaledagen worden  de 10 beste poulewinnaars uitgenodigd. Op https://www.golf.nl/de-baan-op/najaarscompetitie heeft de NGF een pagina aangemaakt waarop alle informatie te vinden is en resultaten van voorgaande jaren is in te zien.

Overige informatie:

• Er is ruimte voor 4 teams voor de zondag en 4 teams voor de woensdag.
  • Inschrijven als team  (4 personen en evt. reserves)
  • Bij over inschrijving: in principe loting
  • Inschrijving sluit op 1 september
  • Advies starttijd rond 11:00 uur