Zaterdag 13 april was de eerste maand beker van 2024 en voor mij tevens de eerste wedstrijd deelname aan een wedstrijd van Spaarnwoude golfvereniging. Na deze natste winter die ik mij kan heugen startend in droog weer maar weliswaar harde wind samen met Wilfred van Keijzerswaard /John van den burg/ Anthony Mejino als flight genoten.
Op de eerste hole een stroeve Bogey daarna een par en een birdie zat ik er gelijk aardig in.
Doorkomend in 38 slagen en 19 punten op de E holes was ik best tevreden! Toen door naar D1 daar werd even de ventilator wat harder gezet een snoeiharde wind tegen ging niet echt lekker. Heel wat bogeys achter elkaar en een verdwaalde par en twee dubbels verder kwamen we eindelijk weer is in wind mee op D7 waar ik met twee slagen op 50 centimeter voor birdie kwam te liggen maar de hole was niet groot genoeg dus mis. Na een lange wandeling nog even een drie put bogey op 17. Dan op 18 maar wat moois proberen. Na een hele goede drive 185 meter over naar de vlag en de tweede slag lande 50 centimeter van de hole en die put was goed voor een hele grote vogel 🦅 en 4 punten. Mijn punten totaal was 35 punten en achteraf genoeg voor de winst en de parkeerplaats.
Flightgenoten bedankt voor de gezellige ronde.
Albert Krab gefeliciteerd met de overwinning bij de andere categorie!
Doris bedankt voor d e wedstrijd leiding!
Bastiaan Proost en zijn Basalt bouwadvies B.V. bedankt voor de sponsoring van de wedstrijd en de cadeau bonnen.

Groetjes,
Michael Geerlings