Zondag 7 April was het zover, we mochten voor de eerste wedstrijd de baan in. Met de nieuwe competitievorm waarin we ipv 27 holes 18 holes spelen.
Gastclub was Amsteldijk in Amstelveen. Omdat het weer geweldig was, hadden ze wel alvast de ventilator aangezet, wat een wind.
Het team stond er geweldig bij in de nieuwe outfit van de sponsoren, Basalt Bouwadvies BV en Abeko BV.
Wij mochten onze krachten meten tegen Dirkshorn. Qua omstandigheden waren zij in het voordeel, maar dit heeft ze niet geholpen. We sleepten er met zijn allen een mooie overwinning uit.
5 van de 6 singles gewonnen en meeste gewonnen holes en hierdoor ook de 2 volle extra punten. Met de greensomes ook een mooie eindstand.
2 gewonnen en een gelijk maar ook hier weer de meeste gewonnen holes dus ook de 2 volle extra punten. Eindstand 19-3 voor ons. En bovenaan in de ranglijst, een goede start.
Komend weekend zijn wij gastheer, kunnen we mooi de komende tegenstanders in actie zien en hun sterke en zwakke punten spotten.

Alex van de Berg