Na een tijdje geleden het beruchte welles nietes welles nietes gespeeld te hebben over het spelen in deze competitie is het dan toch gelukt om tot een 2e team SPW woensdag van de grond te krijgen.

Dank hiervoor speciaal aan Friedhelm Bohlander die het voor de anderen mogelijk maakte hier aan mee te doen door bij de 1e wedstrijd reserve te  willen zijn voor Henk Woortman. En voor iedereen van ons is dit de 1e keer wat najaar betreft maar tot nu toe een zeer mooie ervaring.

Als ik met dit schrijven begin hebben we er al 2 uitwedstrijden op zitten en wel tegen Westwoud 3 en Waterland 2 met in 1e wedstrijd nogal stormachtig en de 2e in een perfect najaarszonnetje wat weer betreft. Hoe leuk is het om je eigen club te vertegenwoordigen en op andere banen te spelen nou heel leuk is mijn ervaring.

Door omstandigheden werd ik ook nog Captain van ons team en vind dat ik me er goed doorheen sla (letterlijk en figuurlijk) tot nu toe, waarbij mijn woord van dank ook gericht moet zijn aan onze club zelf en Lex Kiewiet die als club coördinator mij zeer behulpzaam is wat organisatie betreft.

Hoop dat we onze thuiswedstrijd a.s. woensdag een mooi tintje kunnen geven en de club SPW goed uitdragen en ik wilde met dit stukje alleen maar zeggen dat ook ik na 15 jaar lid mij nog steeds aan het verrijken ben in dit toch wel mooie wereldje van de golfsport.

Met zoveel mooie nieuwe indrukken en ervaringen hoop ik dat we nog lang van dit spel mogen genieten en wil dan ook voor de andere binnen onze vereniging zeggen dat er meer mogelijkheden zijn om je spel en kennis te verbreden door juist met dit soort initiatieven mee te gaan doen en we met meer teams onze club volgende keer kunnen vertegenwoordigen.

Staan momenteel op een mooie 2e plaats en hoop na woensdag en volgende week bij KLM uit dat we nog 2 mooie partijen kunnen spelen en ook als dit wat minder gaat uitpakken nemen ze mij deze ervaring niet meer af.

Dank hiervoor ook natuurlijk aan mijn teamgenoten Hans, Henk en Richard en mij zien jullie dan ook zeer waarschijnlijk terug volgend seizoen.

Een sportieve golf groet van Teamcaptain Huub Groen Spaarnwoude 2

17-10-2022