31 maart 2024 — Nadat Rob Boots sinds mensenheugenis de organisatie van onze wedstrijden en andere activiteiten vervulde, werd het voor hem in oktober tijd om afscheid te nemen van de gezelligste “club binnen de club”.

Na een ruime inwerkperiode werden zijn taken overgenomen door een commissie van vier mensen, te weten Harry Duin, Roel Monnik, Johan Selles en Paul Tambach. Zij zetten zich in om de geweldige sfeer die de Woensdagsenioren kenmerkt te behouden door te zorgen voor een strakke organisatie van de wedstrijden. Samen met alle leden maken ze van de woensdag een heel gezellige dag, waarop goed gegolft wordt, maar waar de nazit minstens zo belangrijk is. En voor wie dat wil organiseert Cor van Baaren na afloop van het golfen een klaverjaswedstrijd.

Ben je op zoek naar leuk gezelschap? Denk je wel eens: “Ik zou best wat vaker willen golfen, maar ja, ik ken niet zoveel mensen op Spaarnwoude”? Wil je gewoon vaker of gezelliger spelen? En ben je een man van 50 jaar of ouder? Kom dan een keer vrijblijvend meespelen op de woensdag om kennis te maken. Je bent van harte welkom! En om je een beetje over de drempel te helpen, kan je de eerste twee keer meespelen voor de helft van het normale greenfee-tarief. En besluit je uiteindelijk lid te worden van ons cluppie, dan ligt er een lekkere fles wijn op je te wachten. Er zijn geen eisen aan je handicapniveau; hoge en lage handicappers spelen door- en met elkaar, waardoor je snel alle leden leert kennen. Voor je het weet heb je er een paar nieuwe vrienden bij, met wie je eventueel ook op andere dagen kunt afspreken om lekker een rondje te lopen.

Ben je geïnteresseerd? Neem dan even contact op met ondergetekende. Ik help je verder met kennismaken en met deelname aan een van onze wedstrijden op de woensdag. O ja, We starten om 9.30, en zijn meestal rond 14.30 klaar. Doordat we op twee holes tegelijk starten, hoef je na de wedstrijd nooit heel lang te wachten op de uitslag!

Aarzel niet langer; Kom gewoon een keer meespelen! Meld je aan op

woensdagsenioren@gmail.com

Of bij: