9 februari 2024 — Wat is er te vertellen over bovengenoemde stichting. Deze stichting zorgt ervoor, door een jaarlijkse donatie van golfende opa’s, dat kinderen met een beperking kunnen sporten, bewegen of spelen. Want de donaties worden gebruikt om attributen te kopen.
Bijvoorbeeld een tandemfiets, een zadel voor paardrijden, speciale lift om de kinderen in een zeilboot te kunnen plaatsen.
Als je bijzondere projecten weet, hoor ik dat graag. Wellicht kan ik het bestuur overtuigen om hier geld voor ter beschikking te stellen.

Het mooie van deze donaties is dat er nagenoeg 100% aan deze kinderen wordt.
Het aantal opa donateurs bij onze club is nog steeds groeiende en daar is de OGD zowel als ik ontzettend blij mee en trots.
Dit jaar alweer 7 nieuwe golfende opa donateurs. Maar ik denk dat dat nog veel beter kan, want ik neem aan dat er nog veel meer golfende opa’s bij onze mooie club zijn.
Dus, schroom niet. Meld je bij mij aan om donateur te worden voor een minimaal bedrag van €25,00 per jaar. Ook als je nog opa’s weet die nog geen donateur zijn, maar die dat wel willen worden hoor ik graag van je. Dan ga ik hen benaderen.
Wat krijg je daarvoor terug? Hele blije kinderen, een golfwedstrijd met mooie prijzen bij onze club op 14 mei a.s. en als je bij de eerste 8 eindigt dan ga je naar de regiofinale en misschien zelfs eventueel naar de landelijke finale.
Voor meer informatie verwijs ik je naar onderstaande link.

Old Grand-Dad Golfclub Nederland

oldgranddad.nl

Chris Cornelissen,
Clubconsul Old Grand-Dad bij golfclub Spaarnwoude.
crcornelissen@yahoo.com