Hannie was al 14 jaar lid van Spaarnwoude en vaste speelster bij de vrijdag vossen, en ook met hun vaste groepje op dinsdag. Helaas werd er bij Hannie enkele jaren geleden alzheimer geconstateerd maar zij heeft tot november 2021 meegereden met Hans in de handicart. Zo was ze er toch nog steeds bij.

Met sinterklaas is ze nog samen met Hans langs geweest voor koffie en een chocolade letter. Vera Lustig had nog een paar zelf gemaakte wanten tegen de kou voor haar. Eind 2021 is Hannie gevallen en opgenomen in het ziekenhuis. Daarna is Hannie naar een verzorgingstehuis gegaan alwaar zij vrijdag 4 februari is overleden.

Hannie is gecremeerd op haar 77e verjaardag. Wij wensen Hans heel veel kracht en sterkte met de verwerking.

Namens de vrijdag vossen

Dini en Rob