UncategorizedRegels en HandicapActueel

Concept Twee nieuwe Clubreferees

By 17 december 2021No Comments

Zoals iedere golfer weet, de regels zijn lastig. Meen je het eindelijk te weten, dan is er toch weer ruimte voor discussie. Gelukkig hebben we nu in ons midden twee kersverse ‘Clubreferees’.

Walter van der Es en Guus Janus hebben recent bij de NGF de opleiding gedaan en zijn natuurlijk ook geslaagd.

Walter en Guus, gefeliciteerd!!

Om de NGF te citeren:

In golf is iedereen zijn of haar eigen scheidsrechter, maar in belangrijke wedstrijden zijn er referees. Die zijn er niet om de wedstrijdspelers te betrappen op regelfouten maar om ze te helpen in ingewikkelde regelsituaties.

Guus, Walter en natuurlijk ook Jaap Broek zijn vanzelfsprekend niet alleen beschikbaar voor vragen tijdens belangrijke wedstrijden, ook bij onze reguliere wedstrijden kunt u hen benaderen.

Walter                        Guus              Jaap