22 Juni 2023 — Vorig jaar waren wij de trotse winnaar van de strijd om de Zilveren Ganzenveer. Deze keer mogen wij deze wedstrijd dus op onze golfclub organiseren. Omdat u vorig jaar of in 2021 ook meespeelde nodigen wij u met plezier uit voor de 2023 editie van de Zilveren Ganzenveer op vrijdag 7 juli a.s..

U kunt met maximaal twee teams van twee personen aan deze wedstrijd deelnemen. De spelvorm is dit jaar een Fourball Betterball.

Om zowel de ochtend- als de avondspits te ontlopen, is de ontvangst vanaf 12.30 uur en starten we in een shotgun om 14.00 uur. Hierdoor kunt u na het eten (dagschotel) en de prijsuitreiking rond 20.00 uur naar huis vertrekken. Om aan deze wedstrijd mee te kunnen doen, vragen wij een bijdrage van 80 euro per persoon. Hiervoor wordt u ontvangen met koffie/lekkernij en krijgt u na afloop een heerlijke dagschotel.

Door te klikken op deze link opent u het inschrijfformulier. Als u het formulier opslaat, invult en terugstuurt naar golfclub@grevelingenhout.nl kunt u een of twee teams inschrijven voor deze leuke wedstrijd.

Heel graag tot ziens op vrijdag 7 juli!
Angelique Meijer en Marion van Es

Golfclub Grevelingenhout