10 juni 2023 — Aan de leden/golfers van Golfclub Spaarnwoude,

Sinds 2018 heeft David Loggie zijn energie en expertise op golfgebied ingezet voor onze Club en ons Secretariaat en in die tijd met velen van u contact gehad.
Nu, na vijf jaar, is in onderling goed overleg afgesproken dat David na de zomer zijn expertise elders zal inzetten. Zijn ambities zijn meer golf gerelateerd, iets wat bij onze club helaas minder tot uitdrukking gebracht kan worden.
Wij wensen David veel succes en plezier toe in zijn komende werkzaamheden.

De Golfclub zal op zoek gaan naar een opvolger, met als kerntaak administratieve/financiële ondersteuning van de club, zijnde een zgn. “Backoffice medewerker”.
Het is een parttime functie voor 20-24 uur per week.

Mocht u belangstelling hebben of iemand weten, neem dan contact op met Juliëtte Nijenhuis, onze penningmeester (juliette.nijenhuis@gmail.com) of Rick Hoogeveen, onze secretaris (rick.hoogeveen@gmail.com )

Met vriendelijke groet

Peter de Lange