Alweer de 3e wedstrijd van de zomer zoals gewend inmiddels gespeeld voor onze kleinste golfers op de F holes.
Het weer zat eindelijk een beetje mee, het was droog, niet al te koud en daarom hadden de beide spelers er veel zin in.
De goede mindset van Neo en Jasper was duidelijk te zien in hun golfspel.
Er werd goed gescoord en lekker gespeeld door de beide heren.

Jasper maakte mooie slagen naar de greens, had wat moeite met de snelheid van de greens tijdens het putten maar dat was niet aan zijn
score te zien.
Knappe ronde Jasper hou dit vol zou ik zeggen want je gaat lekker vooruit in je golfspel.
Ook Neo was goed bezig en stond lekker te spelen en maakte de ochtend helemaal compleet met een prachtige birdie op hole 8 .
Het was de 1e birdie voor Neo en dat is natuurlijk altijd de mooiste die je nooit vergeet!
Super gedaan Neo en gefeliciteerd met je 1e birdie, dat er nog veel mogen volgen.
Na berekenen van bruto naar netto slagen blijkt het gelijk spel te zijn

De uitslag op de C holes:
1e plaats voor Neo en Jasper met beiden een netto score van 33 slagen.

Bij de oudere jeugd op de C holes was er plots meer wind en dat maakte het iets lastiger om te spelen, maar ook werd hier goed gespeeld door Hein en Jasper.
Omdat Hein van de rode T box speelt besloten wij dat allemaal te doen. Beste lastig voor zowel Jasper als Jeroen en Ronald, als je normaal van geel speelt.
Maar met het juiste course management ging het goed voor alle spelers en werd er goed gescoord.

Hein was weer lekker bezig met goede chips en pitches naar de greens en Jasper sloeg drives waar menig golfer jaloers op kan zijn.
Het was weer een leuke wedstrijd met goede resultaten en een goede sfeer tussen de spelers in de flight.
De uitslag op de C holes:
1e plaats voor Jasper met een netto score van 33.
2e plaats voor Hein met een netto score van 41.

Jeroen in den Bosch