24 April 2023 — Hoog Hcp: Zaterdag 22 april, al weer de 3e wedstrijd van het seizoen met als inzet de Buizerd beker. Na een hoopgevende start van het seizoen in de openingswedstrijd waren er 2 hoge scores in de maandbeker en ooievaarscup. Maar golf blijft een sport van ups en downs en dit keer starten met zin was ook lekker. Vergezeld door Okje, Mirjam en Richard kon er in 11.50 uur afgeslagen worden vanaf E.

Dit keer de driver in de tas en ijzer 6 rechtdoor. Kop was eraf maar het duurde toch tot hole 3 voor de 1e par op de kaart kwam. In de flight werd er ook wisselend gescoord maar het tempo bleef goed. Geen druk van achteren en voor ruimte genoeg zorgde dat het ritme lekker opgepakt kon worden.
Tot aan de D werd er lekker gescoord in de flight maar daarna gooide de regen roet in het spel. Glibberige grips waardoor minder spel waren het resultaat. Toch bleven er voldoende punten vallen. In de flight bleef het humeur goed genoeg om het uiteindelijk een geslaagde dag te noemen. Hoe geslaagd bleek in het restaurant waar het leaderboard de namen van Okje (5e) en mijzelf hoog op de lijst toonde. Natuurlijk werden we nog overtroffen door lage handicappers maar dat mocht de pret niet drukken. Met een mooie prijs, gesponsord door Gardena, konden we huiswaarts keren. Gelukkig paste bij mij alles nog op de kar achter de fiets 😊.
Dank weer aan de organisatie en sponsor Gardena voor een geslaagde dag.
Albert

Laag Hcp:Wie naar de weersvoorspelling had gegeken had gezien dat we vandaag even niet de tuinslang van Gardena hoefde te pakken, want er was genoeg regen voorspelt.. maar dat heeft niemand tegengehouden om toch mee te doen aan deze leuke wedstrijd en een lekker rondje te golfen!

Ik wil iedereen, en in het speciaal de sponsor Gardena en de wedstijdleiding, bedanken voor een heerlijke golfdag!

Ondanks de regen, was het wind stil en een lekker temperatuurtje en dus prima weer om te golfen! Heb dan ook erg genoten van de ronde. We hadden een leuke en gezellige flight, die allemaal goed stonden te spelen en het liep lekker door, met als resultaat dat ik m’n laagste score tot nu toe heb geslagen. Dat dit bekroond wordt met een 1e prijs is natuurlijk een kers op de taart!

Nu de zomer er weer aankomt, en we hopelijk erg veel mooie droge golfdagen tegemoet gaan, komt de tuinslang natuurlijk erg goed van pas!

Dus bedankt voor de mooie prijs Gardena en Daphne voor de leuke wedstrijd, en hopelijk tot de volgende wedstrijd!

Vince