De tweede Lente weekend-wedstrijd van dit seizoen, althans over 18 holes, begon grijs en eindigde in het zonnetje op het terras.
De baan was nog zacht van de voorafgaande buien.  Buggies konden helaas niet in de baan. En een bal slaan in de rough, naast de fairway kon eigenlijk ook niet, want vaak niet meer  terug te vinden, diep weggedoken in de modder.
Niet helemaal  een normale speel conditie, dus.
Tijdens de wedstrijd heb je er  niet zoveel aan, maar de Playing Conditions Calculation (PCC)  bleek 2 (en 3 is maximum).  Slechte scores werden dus 2 slagen minder slecht, …voor de handicap berekening, achteraf.

Winnaar bij de meer dan 30 lage hcp’ers werd Doris Le Fevre. Bert Wortel, ook met 35 stb punten, een iets mindere 2de 9,  werd tweede en Walter v.d. Es 3de (34 stb).
Bij de 12 hoge handicappers was Raimond Riebeek met 35 stb de sterkste, Richard van Dam 2de  en Okje Albregt 3de. Beide  met 30 stb (Richard iets betere 2de 9).
Neary prijzen waren er voor Richard Zwemmer en Doris Le Fevre.

Al met al een mooi dagje, ook voor de drie deelnemende Weco leden. Alledrie vielen in de prijzen.

Walter v.d. Es