18 April 2023 — Bij deze toch weer even een klein verslag om het clubgevoel te delen na een wel heel matig bezochte ledenvergadering van afgelopen donderdag. Wat ik eigenlijk niet kan begrijpen tenslotte, waren er wat jaartjes terug toch wel veel meer aanwezigen op de ALV. Denk toch dat de voorbije coronajaren hierin wel hun sporen hebben achter gelaten.

Nu dan toch even een klein stukje wat betreft de wedstrijd van vandaag. Vroeg uit de veren dit keer om af te slaan.  Moesten namelijk al om 9 uur op de teebox staan. Na drie holes op de D te hebben gelopen moest ik constateren dat ik al meer punten had dan in de week ervoor bij 9 keren. Het bracht mij daardoor weer eens in een gevoel van volhouden en rustig aan, Kost bij mij echt wel de nodige moeite om zo door te gaan.

Maar met een 1e streep pas op hole D9. Waren er toch 20 punten bij start van de 2e negen. Flightgenoten waren dan ook wel verbaasd of ik dan nu misschien was uitgeraasd. Maar golf is een sport waarvan je nooit weet hoe de dag zal verlopen. Maar ik had toch de indruk dat ik weer eens op meer kon hopen. Met de nodige support uit het team waarin ik was ingedeeld. Had ik toch in het vervolg ook weer lekker gespeeld.

Toch weer een streep de 2e van vandaag op de green van E9 Viel mijn score daarmee toch echt niet tegen. Met een mager zonnetje nazittend op het terras, was ik zowaar met 38 punten de beste uit mijn ‘klas’. Nu was het wachten op het eindoordeel wat betreft de klassering, Hadden we toch de hoop op een hoge notering waar we bij aanvang van het seizoen hadden voorgenomen om meer birdies te maken. Had ik nooit verwacht toch weer als 1e op de wall of fame te geraken.

Bij de hoge handicappers wel te verstaan maar voelt toch lekker, mag ik Maarten Dekker feliciteren bij de lage handicappers. Dan nog op de foto met de winnaars van deze dag en verliet ik de club met een grote glimlach.

Met een dankwoord aan de wedstrijdleiding: Charles, Karel en Hans,

Maken we een volgende keer hopelijk ook weer een kans.

Golfgroet Huub Groen