WeekendwedstrijdenActueel

Concept Verslag openingswedstrijd 2022

By 6 april 2022No Comments

Vrijdag 1 april: we kijken naar buiten en de straten zijn bedekt onder een dik pak sneeuw. Ik dacht morgen de openingswedstrijd van de golfclub zonder corona regels na ruim 2 jaar  zal toch niet afgelast worden. Gelukkig tegen de middag loste de sneeuw zich op en was er niets wat de wedstrijd in de weg kon staan.

Om half  11 mochten wij starten, Edward en Marieke Baas, Thea van Geelen en Ruud Bossen op de D holes. Na een goede Par van Ed op 1 een een bogey van Thea waren de eerste 6 punten binnen. Ook de tweede hole leverde 6 punten op na onder meer een mooie par van Marieke. Na birdies van Ruud op D 4 en 5 schoot het punten totaal omhoog. Na 9 holes hadden we 47 punten bij elkaar gespeeld wat een mooi aantal was. Ook de tweede 9 holes gingen voortvarend na een paar goede holes van Marieke en Thea en Ed  op holes waar ze 2 slagen mee kregen. Voeg daarbij dat Ruud nog 2 birdies erbij maakten kwam het punten totaal op 44. Met 91punten in totaal het clubhuis binnen stappen was niet verkeerd.

Na een warme chocolademelk weer een beetje op temperatuur gekomen, kwam het verlossende woord van Doris. We hadden gewonnen en mochten een mooie prijs uitzoeken van de rijk gevulde prijzentafel. Gelukkig weer een wedstrijd waarbij een prijsuitreiking was wat toch weer een echt wedstrijdgevoel geeft.

Onze dank gaat uit naar de wedstrijdleiding Doris en Yvonne voor de prima begeleiding en naar de prijzen commissie voor de prijzen

Marieke en Edward Baas , Thea van Geelen en Ruud Bossen

6-4-2022