Donderdag, 31 maart.

Eindelijk is het weer zover dat we weer iets gezelligs kunnen doen met elkaar. De voorjaarslunch, voorafgegaan door een teamspel. Helaas was ik genoodzaakt om ’s morgens vroeg af te zeggen, balen. De tam-tam doet echter zijn werk en ik hoorde dat het een geslaagde dag was.

Ook vond de uitreiking van de IJspegel Trofee plaats en werd de winnaar van de ‘winter’-Matchplay bekend gemaakt. Tot mijn verrassing was ik eerste geworden bij de ‘winter’-Matchplay, leuk te horen.

Damescommissie hartelijk dank voor jullie inzet om alles iedere keer weer te organiseren. Riet, jij gefeliciteerd met het behalen van de IJspegel Trofee. Verder wens ik iedereen veel golfplezier.

Elly ten Berge

10-4-2022

Via onderstaande link zijn de uitslagen te vinden van de Teamwedstrijd, de IJspegel Trofee en de ‘winter’ Matchplay competitie.

Uitslag voorjaarswedstrijd