4 april 2024 — Herman en Hans hebben zonder enige ervaring, de wedstrijdleiding op zich genomen van de winter competitie, het was even wennen zowel voor hen als voor de spelers.
Dit seizoen was het driekwart verrekening, dus i.p.v. maximaal 3 slagen geven of krijgen, was het soms 7 of 8 slagen.
Het begin viel niet mee, na een wedstrijd ging de baan dicht i.v.m. de vele regen die viel en gevallen was. Daarna geen trolleys op de baan, draagtassen verplicht, hierdoor haakten toch een x aantal golfers af.
Helaas waren er maar weinig dames die dit seizoen mee deden, zodat de wedstrijdleiding, als het niet anders kon, een dame tegen een heer liet spelen, niet dat dat erg is maar dat wij minimaal per lus drie keer van dezelfde afslag moesten slaan, viel dat niet mee, helaas hadden Herman en Hans daar geen invloed op.
Ondanks dat er dit jaar minder belangstelling was voor de winter competitie, hebben degene die er wel waren, ondanks de drassige grond een echte wintercompetitie achter de rug en hopen we dat er het volgend seizoen meer belangstelling voor is.

Op 30 maart was de afsluiting en mochten de eerste prijs winnaars hun wisseltrofee in ontvangst nemen en deze voor een jaar mee nemen naar huis, zo ik ook.
Herman en Hans werden bedankt voor hun inzet en kregen, een bierpakket en een tasje met allerlei verrassingen dit door de golfers bij een gebracht. Tot slot vertelde Herman, dat hij zowel Hans er volgend seizoen me doorgaan, Top.

Toos van Keijzerswaard