Na jaren de wedstrijden op een laag pitje te hebben gehad, en vorig jaar Februari een zware operatie te hebben moeten ondergaan nu weer een beetje begonnen met weer wedstrijden lopen. En dan alleen de wedstrijden op Zaterdag vroeg want op de Zondag loop ik die al vele jaren met een vast groepje vroeg in de ochtend.

Deze vond ik wel bijzonder gezien ik deze in 2013 ook gewonnen had en tevens ook de laatste, dus wel leuk om straks 2x op het welbekende bordje te staan. We mochten gelukkig als eerste starten op die mooie dag op Zaterdagochtend als 3 bal, Huub, Martin en ondergetekende. Starten op de D holes gaat me eigenlijk nooit goed af, maar gaat het wel goed dan zijn de 2de 9 vaak een crime (zit tussen de oren) maar goed wel realiteit.

Dat je (ik) 18 holes nagenoeg zonder fouten weet te lopen is een zeldzaamheid en zeker voor mij startend op de D holes. Vrijwel alle slagen goed of goed te herstellen op 1 hole na E9 en heb daar ook een dikke streep moeten noteren. Resultaat de D holes 23 punten en de E holes 19 punten en een bijna eagle, maar een horseshoe deed deze teniet.

Martin en Huub bedankt voor deze mooie wedstrijd.

Gr Alex

7-6-2022