25 april 2024 — Wat hebben we geboft, oké op ’n enkele kleine bui na vroeg in de ochtend dan wel.
Het grootse deel van de dag scheen zelfs de zon en die liet op de C7, C8 en C9 of op de D7, D8 en D9 haar stralen prachtig schijnen op de vlaggetjes die na het bereiken van het maximumaantal slagen neergezet werden. Het was een super vrolijk gezicht en wat een pret voor de dames (Saskia en Tiny) die ze weer mee naar binnen genomen hebben.

Bijna niemand kon zonder jas spelen, daarom waren de mooie rood-wit-blauw en oranje kleuren van de kleding pas zichtbaar na afloop in het restaurant.
Het was in de Hooischuur een gezellige drukte met veel ‘geklets’ over de plek waar iedereen de vlag moest neerzetten. Dat alles ging natuurlijk onder het genot van een heerlijk drankje en wat knabbeltjes, supergezellig.
Na de prijsuitreiking, met dank aan onze sponsor, bleven velen nog even napraten.

Zie bijgaande PDF voor de uitslagen een fotoreportage van het gezellige samenzijn.
We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde dag.

Namens de Daco,
Henny Terwijn