28 Maart 2024 — Afgelopen zondag is de jaarlijkse vrijwilligers dag geweest. Niet alleen onze vereniging, maar alle sportverenigingen, draaien op vrijwilligers. Daar zijn er, in vele vaardigheden, nooit genoeg van! De waardering voor iedere vrijwilliger van onze golfclub is belangrijk en dit vond ik prima terug in het programma van deze dag . Speciale dank dus aan Francien en haar team voor de organisatie van deze dag.

De combinatie van het nuttige en aangename was een goede zet. Het nuttige middels een interactieve sessie met 35 personen om met elkaar plannen en ideeën te verzamelen voor de toekomst van de club en het aangename door een prima geregelde lunch, een 9 holes wedstrijd, gevolgd door een borrel en natuurlijk een bijbehorende prijsuitreiking.

Ik heb begrepen dat een rijke opbrengst aan ideeën op de post-itjes is verschenen waarmee het bestuur verder kan. Ik vond het top om nieuwe mensen te ontmoeten waarmee wij allen deze club meer dan levend houden. Dat Johan Selles en ondergetekende als team de eerste prijs in ontvangst mochten nemen is bijzaak.

Robert de Wit

Organisatie en wedstrijdleiding naast elkaar.