19 december 2022 – D-Holes: De weco kerstwedstrijd, mooie afsluiting van een jaar vol weekendwedstrijden, blijft een mooie traditie en een unieke ervaring. En, wat voor weer het ook is, het gaat altijd door. En het is elk jaar weer een uitdaging. Zeker dit jaar, als je al het balletje van de mat wist te slaan, de richting in grote lijnen wist te achterhalen en bovendien op de been kon blijven.

D-Holes: Ons team, Richard en Walter, had er wat moeite mee, bij de eerste afslag op de D holes. Herman en Mirjam ging het een stuk beter af. Eerlijk gezegd, de hoop op het scoren van enig stableford punt, hadden wij eigenlijk direct al laten varen. De warme soep na afloop, zou ons eigenlijke hoogtepunt van de dag worden. Tussendoor zouden we genieten van het fraaie winterlandschap. Maar na hole 3 kregen wij het glibberen en golfbal-stuiteren iets beter onder de knie. Het bleef voor ieder wel opletten geblazen. Herman ging stevig onderuit , gelukkig zonder ernstige gevolgen.

Na afloop bleken we 1 punt meer te hebben dan nummer twee (Jaap Broek en Sylvia vd Linden), vandaar dit verhaaltje. Kortom, het was een feest en hopelijk volgend jaar weer, maar dan wel met de Kerstman (waar was die dit jaar?) Dank Monique en het hele Weco team voor het regelen.

Richard van Dam, Walter vd Es