18 januari 2023 — Beste clubleden,

De wedstrijdkalender voor de weekendwedstrijden 2023 is gereed (zie link op de pagina Clubactiviteiten)
Naast de reguliere wedstrijden, hebben we ook twee nieuwe wedstrijden toegevoegd:

In juli naast de matchplay kampioenschappen, ook een matchplay weekendwedstrijd van 9 holes. Waarbij je zowel zaterdag als zondag 2 x 9 holes matchplay speelt, met een handicap verrekening. Hierbij kun je gedurende het weekend punten verzamelen, om zo tot een winnaar te komen. Meer informatie volgt nog.

Daarnaast hebben we tijdens het strokeplay kampioenschap in september een tweedaags teamwedstrijd toegevoegd. Ook hiervoor zullen wij de informatie tijdig met jullie delen.

Even een reminder, zie ook weekendwedstrijden reglement op de clubsite:

• vanaf zaterdag 22.00 uur, minimaal 3 weken voor het evenement
  • De inschrijving sluit om 20.00 uur 4 dagen voor de wedstrijddatum
  • Deelnemers houden zich aan alle R&A “rules of Golf’” en de local rules, die gelden op de Golfbaan Spaarnwoude, raadpleeg hiervoor de site van de Golfbaan
  • Hou rekening met de doorlooptijd, bij te late aankomst volgende lus, geen voorrang op groenfee spelers
  • Lus E of C doorloop tijd van 2.20 uur
  • Lus D doorloop tijd van 2.30 uur
  • Longest drive of neary, zet alleen je naam op het bordje wanneer je de prijsuitreiking afwacht, anders vervalt de prijs.

Wij wensen iedereen veel speelplezier en begroeten jullie graag.

WECO Golfclub Spaarnwoude

P.S. De wedstrijdregels voor weekendwedstrijden staan in de footer van elke pagina onder Info & reglementen/Wedstrijdvoorwaarden