Rond 12 september hebben alle A- en B-leden een mail ontvangen betreffende de wintercompetitie (9-holes matchplay), welke op 15 oktober weer van start gaat en dan een 20-tal weken zal duren om op 18 maart te worden afgesloten. Op 24 september is de inschrijving voor de eerste wedstrijd geopend. Het doet ons veel plezier dat zich reeds een groot aantal deelnemers/-sters hebben aangemeld, waarbij ook vele nieuwe gezichten zijn waargenomen. Er missen echter nog een aantal trouwe deelnemers/-sters. De inschrijving sluit op de woensdag voor de wedstrijddag om 18.00 uur. Wij hopen weer een spannende competitie te kunnen realiseren, één waar volop strijd wordt geleverd, maar waarbij ook het sociale aspect met een gezellige nazit, een belangrijk gegeven zal zijn. Evenals voor de coronajaren willen wij weer wekelijks een neary / second best bal prijsje ter beschikking stellen en daarvoor zijn wij nog op zoek naar sponsoren. Tot ziens op 15 oktober.

Kees & Wilfred

2 oktober 2022